Szépszerelmem, Metalepsys! (Rózsahegyi Regő) 26'
A történet a történetben sémával játszik el, amikor a film egyik szereplője, egy forgatókönyvíró (Pallagi Melitta) arra eszmél, hogy a könyvében írottak megelevenedtek. Az egyik általa létrehozott karakter (Nyakó Júlia), akit korábban „megölt”, megjelenik a lakásán, és számon kéri a szerzőn a sorsát. Még egyet csavarnak az alkotók a metalepszisen amikor kiderül, hogy amit idáig láttunk, csak egy film volt, amit egy fiatal pár nézett a tévében. A Szépszerelmem, Metalepsys! olyan, mint egy örömjáték, aminek az alkotói nagy élvezettel merültek el az egyes narratív rétegek egymásba hurkolásában, és ez a nézőre is könnyen átragad.
Vasárnap (Berényi Andor) 15'
Egy hétköznapi szituációra épít: az elvált apa (Nagy Zsolt) hétvégén strandolni viszi két kisgyerekét, és egyúttal az új barátnőjét is bemutatja nekik (Kurta Niké). A váratlan helyzet kínos légkört teremt: féltékenységet, egy majdnem tragédiába torkolló, agresszív indulatkitörést vált ki a gyerekekből. A helyszínválasztás nagyon ígéretes, a nyári vízpart egyszerre önfeledtséget sugalló és veszélyt sejtető terepe nagyszerű dramatugiai lehetőséget adhat a családi feszültségek kibontására.
Reggelim a vacsorád (Pantyi Petra) 19'
Nagyszerű párost alkotott a film két főszereplője. A frissen cukorbetegként diagnosztizált kiskamasz befeküdni készül a korházba,, hogy beállítsák a diétáját, amikor megérkezik új szobatársa, a nála néhány évvel idősebb lány, aki láthatóan már nem először találkozik injekcióval, és az inzulinterápia okozta falásrohamok sem ismeretlenek a számára. Vogl Lolita és Szőke Abigél által életre keltett két karakter egymás tökéletes ellentéte; a szabálykövető kislány és a szabályszegő kamasz egymásra találásából pedig megható barátság bontakozik ki, ami túllép az ellentétpárokra épülő baráti kapcsolatok közhelyein.
Papa úszni tanít (Biró Melinda) 13'
A film rendezője több osztálytársához hasonlóan egészen fiatal gyerekszereplővel dolgozik együtt: hőse egy óvodáskorú kislány, akit az apukája szeretne megtanítani úszni, de ő fél bemenni a medencébe. A film a gyerekperspektívát helyezi előtérbe, és a kislány szubjektív élményein és a fantáziájában lejátszódó eseményeken keresztül mutatja meg a mélyvíztől való félelmet. Minden, a vízzel és az úszással kapcsolatos dolog eltúlzott és rémisztő, annak megfelelően, ahogy azok a kislány képzeletében megjelennek...